02 October 2011

中秋遊印洲

九月十三日,天氣晴朗,不過本會一行三十八人心情更靚。各人懷著興奮的心情由我們親切的大學站出發到馬料水碼頭上船,出發到印洲塘!


印洲塘風景果然非凡,近日更被聯合國教科文組織納入世界級地質公園!第一站我地就去到荔枝窩,遊覽空心樹,曾氏村落等




我們再出發到吉澳食海鮮大餐,每個人都食到舔舔脷!食飽後再去島上既天后宮參觀參觀



再黎就係去鴨洲玩啦!想挑戰自己既就環島崎嶇凹凸不平既石路上行一個圈,一邊可以近距離觀察大自然奇妙既山石奇景,另一邊欣賞浩瀚既無盡海洋。想輕鬆一點既就可以抄捷徑到小山丘上,環抱山水日月之景,婆娑樹影,人傑地靈!




今次邀得賴漢明教授伉儷跟校友們行山睇石食飯,各人都滿載而歸!希望下次旅行可以一齊再玩過!



0 comments:

持續踢波計劃

各位有興趣參與持續計劃的校友,填上簡單的聯絡資料,以便日後通知。

報名表:請按此處

持續計劃網頁
Facebook Group

PHY Basket

2011年正式成立,目的為提供更多籃球聚會予各屆物理系校友,成員將不定期相約於中大夏鼎基或其他場地,進行籃球活動或安排友賽。

Facebook Group: http://basketball.cupaa.org

  © Blogger template 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP