05 November 2008

南丫島半天遊

校友會一年一度既行山活動經已o係10月26日o係南丫島舉行。






當日風和日麗,加上又係假日,所以去南丫島既人特別多。我地沿住家樂徑由榕樹灣出發,途經好多街邊檔同特色店舖,我地好多都忍唔住掏腰包買呢樣買果樣,攪度一開始似黎買野多過行山。 之後離開市集,向住香港唯一既風力發電車進發。果度雖然係偏僻左d,但係依然吸引左好多人去參觀。影相過後就o係風車附近既涼亭休息,期間有人拎左樣陳年舊玩具-「劍仔」,攪到大家鬼死咁興奮,玩到又大叫又大笑,不亦樂乎。玩完之後就去左一檔出哂名既舖頭食豆腐花,筆者覺得d豆腐花真係滑到有d過份,扺檔野有咁鬼多人幫襯,強烈推介!!



食完豆腐花就一路跟住家樂徑行,沿途既風景都唔錯,之不過霞氣太重,視景唔太深,難影風景相。好快就到左索罟灣,特色野唔多。成個行山我地hae住咁行,又呢度停下果度又停下,5個鐘就行哂,行完一d都唔覺辛苦。



咁最後入得黎南丫島就梗係食埋海鮮啦,非常正,食完仲有免費船出番中環添,扺到痺。呢個南丫島之旅,一個字,「掂」!

0 comments:

持續踢波計劃

各位有興趣參與持續計劃的校友,填上簡單的聯絡資料,以便日後通知。

報名表:請按此處

持續計劃網頁
Facebook Group

PHY Basket

2011年正式成立,目的為提供更多籃球聚會予各屆物理系校友,成員將不定期相約於中大夏鼎基或其他場地,進行籃球活動或安排友賽。

Facebook Group: http://basketball.cupaa.org

  © Blogger template 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP