30 November 2008

城門水塘遊 - 行山認藥

我地行山就行得多,今次搞搞新意思,聯同中醫學系校友會一齊舉辦左個行山認藥活動!


當日,2008年11月23日,天氣好好,我地一行廿幾人九點鐘出發,圍繞城門水塘行一圈。平時只需兩個鐘既路程,我地就足足行左五個幾鐘!



由d相可以睇到,我地個個都好用心聽。原來平時好多 “撞口撞面” 好似好普通既植物都有佢地既醫學價值,醫療作用。好似,鴨腳木,金剛藤,山大刀咁。草藥草藥並唔係浪得虛名!哈哈。只係我唔識姐!

圖中所示既係百千層既葉。捏碎左會有薄荷香。唔講唔知,原來白花油其中一種主要成份就係佢!!白花油另一種既主要成份係冬青油,而當日我地亦都有見好多冬青科既植物。

觀賞植物之餘都仲有時間影下蝴蝶~ 是次行山認藥活動對於我呢個無知少年黎講,真係擭益良多。冇參加到真係走寶......

0 comments:

持續踢波計劃

各位有興趣參與持續計劃的校友,填上簡單的聯絡資料,以便日後通知。

報名表:請按此處

持續計劃網頁
Facebook Group

PHY Basket

2011年正式成立,目的為提供更多籃球聚會予各屆物理系校友,成員將不定期相約於中大夏鼎基或其他場地,進行籃球活動或安排友賽。

Facebook Group: http://basketball.cupaa.org

  © Blogger template 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP